.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اورژانس مازندران غافلگیر شد!

دانشگاه علوم پزشکی مازندران درحالی اقدام به برگزاری تور سلامت برای اصحاب رسانه کرد که اقدام جالب یک خبرنگار، مسئولان این دانشگاه را غافلگیر و البته ناراحت کرد.

تور سلامت خبرنگاران مرکز استان پیش از ظهر سه شنبه به همت اداره روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هدف بازدید از خانه های بهداشتی و درمانی ساری برگزار شد.

در این بازدید دو ساعته که جمع کثیری از خبرنگاران محلی و خبرگزاریها حضور داشتند خانه بهداشت روستاهای زرویجان و ماهفروچک ساری مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.

پروانه محسنی، کارشناس امور شبکه مرکز بهداشت شهرستان ساری در حاشیه این بازدید با اشاره به وجود 183 خانه بهداشت در شهرستان افزود: 10 پایگاه بهداشتی درمانی در مرکز استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه امسال چهار خانه بهداشت در ساری ایجاد می شود و بیشتر خانه های بهداشت مرکز استان در شهرها واقع است.

طاهره خلیلی، بهورز ثابت روستای ماهفروچک ساری نیز با اشاره به انجام فعالیتهایی بهداشتی نظیر بهداشت خانواذه، بهداشت مدارس برای خانواده ها در خانه های بهداشت گفت: واکسیناسیون مدارس، بیماریابی کودکان نیز در این خانه های بهاشت انجام می شود.

خبرنگاران پس از بازدید از این دو خانه بهداشت از مرکز بهداشتی درمانی شرفدارکلای ساری بازدید که یکی از مسئولان مرکز بهداشت ساری گفت: ماموران اورژانس مازندران در کمتر از 10 دقیقه سر صحنه حاضر می شوند.

به گزارش مهر، در حین سخنان این مسئول بهداشتی، یکی از خبرنگاران با تماسی تصادفی به اورژانس 115 ساری از مسئولان اورژانس درخواست خدمات کرده که مسئولان اورژانس علیرغم تماسهای مکرر پس از 22 دقیقه سرصحنه حاضر شدند.

البته این اقدام ابتکاری و در خورتحسین خبرنگار، موجب تکدر و ناراحتی مدیریت جوان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

*** 1 تير 1390
حالا شانس آوردین بعد از 22 دقیق هم رسید در بعضی مواقع ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.